Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden Impressum 
Das Forum von WWW.WIN-FOOTBALL.DE
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 17 Antworten
und wurde 676 mal aufgerufen
 N F L
Seiten 1 | 2
Mavs Offline

03.02.2008 00:02
What's this? Pats cheated in SB 36? antworten
http://sports.espn.go.com/nfl/playoffs07...tory?id=3227245

Dazu sage ich erstmal nix. Auf sports.yahoo.com, foxsports, und sonstwo ists auch zu lesen.
Montana Offline

Fighting Irish

03.02.2008 00:37
#2 RE: What's this? Pats cheated in SB 36? antworten

Olle Kamellen.

Mavs Offline

03.02.2008 11:28
#3 RE: What's this? Pats cheated in SB 36? antworten

Trau dich, Junge! Lass alles raus und sag uns wie Belichik wieder gemogelt hat!

ChoosenOne Offline

Minister of Marine Mammals

03.02.2008 16:49
#4 RE: What's this? Pats cheated in SB 36? antworten

Solange man beim Schummeln nicht erwischt wird, ist es doch in Ordnung, oder?

Tschüss'n!

-----------------------------------------------------

"You don't need a parachute to skydive - you only need a parachute to skydive twice!"

...'cause I'm the chosen One!

Jürgen Offline

Indian Chief

03.02.2008 17:18
#5 RE: What's this? Pats cheated in SB 36? antworten

Hier mal was Easterbook dazu schreibt:

Neuer Pats-Skandal?

Wer es nicht ganz lesen will hier ein kleiner Ausschnitt:

In Antwort auf:
Also Saturday, Mike Fish reported on ESPN that St. Louis' walk-through was devoted to red zone plays -- all new plays and new formations the Rams had not shown during the season. Going into that Super Bowl, the Rams' "Greatest Show on Turf" was the league's highest-scoring team. In that game, St. Louis was held to a field goal in the first half. The Rams kept getting bogged down, as if New England knew what plays were coming. If the Patriots secretly taped the Rams' walk-through, then stopped the red zone plays the Rams showed in that walk-through, then won that Super Bowl by three points, then logic says New England materially benefited from cheating in the Super Bowl. If true, this would be the worst sports scandal since the Black Sox.

Let's put that in capital letters: IF TRUE. We don't yet know whether the Super Bowl allegations are true. Then again, we are into only the second day of information going on the record and the league finally answering some questions about the subject.

Wir wollen den Gedanken jetzt gar nicht zu Ende denken, aber wenn das wahr wäre, was müßte die NFL dann tun? Hier mal mein Vorschlag:

1. Aberkennung des SB-Titels und St. Louis zum SB-Champ post hum erklären.
2. Sperren der Verantwortlichen für mindestens 3 Jahre
3. Sperre für die Organisation für mindestens ein Jahr, will heißen keine Spiele der Pats in 2008. Da braucht es dann auch keine Geldstrafe mehr, denn das täte richtig weh. Keine TV-Einnahmen, die meisten Spieler wohl weg und der Neuaufbau dürfte Jahre dauern. MMn aber gerechtfertigt, denn hier hört Spaß wirklich auf.

Mr Darcy Offline

Massachusetts Liberal

03.02.2008 17:44
#6 RE: What's this? Pats cheated in SB 36? antworten

Die Frage ist inwiefern sich ein derartiger Vorgang noch beweisen lässt. Ein oder zwei Einzelaussagen werden da kaum ausreichen.

123-Test

Mr Darcy Offline

Massachusetts Liberal

03.02.2008 17:47
#7 RE: What's this? Pats cheated in SB 36? antworten

Hier noch etwas für Mavs:

In Antwort auf:
Signal from Johnson

Fox studio analyst Jimmy Johnson reiterated his stance that the NFL's punishment of the Patriots' illegal videotaping procedures this year was overblown. He spoke passionately on the subject.

"The only thing I can say is so many people made such a big to-do about it, and everybody - and I mean everybody - went to the edge on rules in one form or fashion," Johnson said, reflecting on his coaching tenure with the Cowboys. "That's just part of the game, that's stealing the signals in baseball. This stuff has been going on for so long.

"When I came into the NFL, back in '89, I talked to a Kansas City scout and he said, 'Here's what we do, we videotape the opposing team's signals and then we synch it up with the game film.' So I did it."

Johnson admitted it was "borderline" but he ended up stopping because he didn't think the team got much out of it.

123-Test

Mr Darcy Offline

Massachusetts Liberal

03.02.2008 17:53
#8 RE: What's this? Pats cheated in SB 36? antworten
In Antwort auf:
PHOENIX — The N.F.L. investigated rumors last year that the New England Patriots had videotaped the final walk-through by the St. Louis Rams before the 2002 Super Bowl and found no evidence that the taping had occurred, the league said Saturday. The Patriots told the N.F.L. that the rumor was not true and on Saturday denied a report in The Boston Herald that quoted an unnamed source saying the taping had occurred.

http://www.nytimes.com/2008/02/03/sports...fa16&ei=5087%0A

Die Liga hat den Fall also wohl bereits zu den Akten gelegt.

Das beruhigt mich dann doch.

123-Test

Montana Offline

Fighting Irish

03.02.2008 18:05
#9 RE: What's this? Pats cheated in SB 36? antworten

Ich habe den Zauber in dieser Saison über dieses Thema nie verstanden, denn es ist allgemeiner Usus gewesen, wie selbst Jimmy Johnson nun zugibt.
Selbst im College Football wird das gemacht.
Ob es den Teams was bringt ist eh' fraglich - siehe Jimmy Johnson.
Und die Wahrheit liegt auch im Football "auf'm Platz!".

Mavs Offline

03.02.2008 18:09
#10 RE: What's this? Pats cheated in SB 36? antworten

Naja, ich hoffe trotzdem weiter.

Jürgen Offline

Indian Chief

03.02.2008 20:59
#11 RE: What's this? Pats cheated in SB 36? antworten

Zitat von Mavs
Naja, ich hoffe trotzdem weiter.

So ganz abwegig ist deine Hoffnung gar nicht. Immer unter der Prämisse, es ist wirklich etwas dran. Hier etwas von ProFootballTalk:

In Antwort auf:
IF WALSH HAS VIDEO, BELICHICK DONE FOR A YEAR

ESPN's Sal Paolantonio reports that, if it turns out that former Patriots employee Matt Walsh has in possession video of the Rams' final walk-through practice from Super Bowl XXXVI, New England head coach Bill Belichick will be suspended.

For a year.

Wow.

If Walsh has a such a tape, and if Belichick knows or suspects that he does, it could have a profound affect on Belichick as he prepares for the final act in a possible 19-0 season. We're not saying that it'll affect his coaching in any way; it might actually make him more focused and determined. But the knowledge that this game could be his last one for 19 months, and possibly his final time on the sidelines with the Patriots ever, is likely something that not even the modern-day Bud Grant would be able to conceal.

Indeed, if Belichick knows that he's toast, he might opt to retire before "Spygate II" hits the fan. And he'll be carrying those thoughts somewhere in his brain throughout the day and night in Phoenix.
And given that the Patriots have issued a statement calling Saturday's report from the Boston Herald "absolutely false," evidence to the contrary might compel owner Bob Kraft to fire his head coach on the heels of a fourth Super Bowl win in seven seasons.

Though plenty of folks are questioning the timing of these new disclosures, the fact is that if there's any truth to the report and that truth comes out, the guy who'll pay the biggest price is Belichick.
Either way, this is something that needs to be investigated quickly, so that if there's nothing to it the Pats and Belichick can have the cloud of suspicion removed.

Noch dürfen alle Freunde der neuenglischen Patrioten hoffen.

Mr Darcy & Monti zünden wahrscheinlich schon eine Kerze nach der anderen an.

Mr Darcy Offline

Massachusetts Liberal

03.02.2008 22:04
#12 RE: What's this? Pats cheated in SB 36? antworten

In Antwort auf:
Noch dürfen alle Freunde der neuenglischen Patrioten hoffen.

Mr Darcy & Monti zünden wahrscheinlich schon eine Kerze nach der anderen an.

Ich finds weniger witzig.

Zur Not sucht sich Monty halt ein anderes Team. (Nicht böse gemeint)

Wenn es hart auf hart kommt, werde ich halt mit diesem Team untergehen. Ich habe immer gesagt, dass ich z.B. Bayern bis in die Kreisliga folgen würde.

123-Test

2kewl4you Offline

03.02.2008 22:08
#13 RE: What's this? Pats cheated in SB 36? antworten

Als würde wirklich was passieren. Es wird wieder einfach unter den Tisch gekehrt, obwohl es ne riesen Sauerei ist.

Mr Darcy Offline

Massachusetts Liberal

03.02.2008 22:09
#14 RE: What's this? Pats cheated in SB 36? antworten
Zu dieser Diskussion brauche ich eigentlich nur meine Signatur zu zitieren, da sie den Nagel auf den Kopf trifft.

In Antwort auf:
"Like everyone else who loves the Patriots, this season has become so personal that it's difficult to adequately describe."

Bill Simmons

123-Test

Montana Offline

Fighting Irish

03.02.2008 22:20
#15 RE: What's this? Pats cheated in SB 36? antworten

Ich sehe den Dingen gelassen entgegen, denn nächste Woche wird es keinen mehr interessieren. Gehört zum Super Bowl. Alle jemals geschlagenen Gegner der Patriots mucken jetzt auf. Das gleiche erleben die Fighting Irish seit ca. 100 Jahren ...

Viel Feind - viel Ehr.

Seiten 1 | 2
 Sprung  
Die aktuellen News immer bei www.win-football.de
Xobor Erstelle ein eigenes Forum mit Xobor